Copyright © Kreativ Muzsi
Design by Dzignine
2011. május 20., péntek

Amigurumi

Nos, hát mint megtudtam, amit elsősorban csinálni szeretnék, az az amigurumi. Cuki kis állatkák hatalmas fejjel, japánból eredő technika. Kezdőknek ideális, kell hozzá magic ring - az a fárnya magic ring, ami oly nehezen megy nekem..., lebegőláncszem, és rövidpálca. Szaporítás és fogyasztás, dehát ezek nem bonyolult dolgok. Miután kiderült, hogy mi is ez, rákerestem a neten, és sokkal okosabb lettem. Találtam egy magyar oldalt, ahol végre magyarul olvashattam el a magic ring elkészítését, és rájöttem, hol hibázok. Mert szépen le van fotózgatva, meg videózva, de könnyű nem látni meg, amit kell. Vagyis, hogy nemcsak a karika köré horgolunk, hanem a maradék szálra is... No és aztán, aki bele akarna vágni, mindent megtalál, nem kell napokig keresgélni a neten. Nem kell megtanulni a pálcát, a mindenféle egyéb szemeket, jobb oldali sávban ott van az elsajátítanivaló. Ami még nagyon fontos, és máshol nem olvastam - nyilván, mert mintát néztem csak: mivel tömjük ezeket a tárgyakat, ezért nagyon tömörnek kell lennie a horgolásnak, a fonalhoz előírt méretnél kisebb tűvel kell horgolni! Igaz, nem kisebbet, de az ajánlottakhoz képest a legkisebbet rendeltem most, huhh :) Mert nem volt nagyobb. Szóval nem nehéz, hajrá, vágjatok bele!
A mintaleírásokhoz még. Azok alapján én nem tudok horgolni, tuti elszámolnám. Muzsisítom, lefordítom azokat. Általában arról van szó, hogy x szemenként szaporítunk, vagy fogyasztunk. Én körben számolom az egész sor minden szemét, és azt írom le magamnak, hogy ezek közül melyeket kell szaporítani, ill fogyasztani. Így néznek ki a sorleírások:
Szaporítás
minden második szembe: 1, 2   4,5   7,8

(no, eltűnt az éppen aktuális nyuszi-leírásom, arra ki vannak szépen számolva, majd pótolom :))

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók